مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-30پزشكي

بیمارستان صحرایی در خوی راه اندازی می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با هدف ارائه خدمات ارتوپدی و جراحی به زلزله زدگان خوی یک بیمارستان صحرایی در مجاورت بیمارستان امام (ره) این شهرستان راه اندازی می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با هدف ارائه خدمات ارتوپدی و جراحی به زلزله زدگان خوی یک بیمارستان صحرایی در مجاورت بیمارستان امام (ره) این شهرستان راه اندازی می شود.

بهرام عین اللهی روز دوشنبه 10 بهمن ماه در ادامه سفر به آذربایجان غربی با حضور در بیمارستان آیت الله خویی و عیادت از مصدومان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تخلیه بیمارستان قمر بنی هاشم شهرستان خوی بر اثر آسیب دیدن در زلزله 5.

9 ریشتری شامگاه شنبه، افزود: بیمارستان آیت الله خویی نیز آسیب هایی دیده است ولی وضعیت به گونه ای نیست که ارائه خدمات در آن خطر آفرین باشد.

وی تعداد مصدومین زلزله خوی را یک هزار و 167 نفر برشمرد و گفت: 115 نفر از مصدومین نیز به بیمارستان های ارومیه، سلماس، مرند و تبریز اعزام شدند.

وزیر بهداشت با اشاره به دیداری که از مصدومین اعزامی به بیمارستان های ارومیه و سلماس داشت نیز افزود: اقدامات لازم درمانی به همه آنان ارائه شد و در سریع ترین زمان تحت عمل جراحی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صحرایی در خوی راه اندازی می شود

بیمارستان صحرایی در خوی راه اندازی می شود