مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-30اقتصادي

30 فناوری اقتصاد کشت و صنعت را متحول می کند


30 فناوری می تواند اقتصاد کشت و صنعت را متحول کند.

- دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: 30 فناوری می تواند اقتصاد کشت و صنعت را متحول کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر مصطفی قانعی امروز در نشست کشت و صنعت های بزرگ با محوریت بهره وری و تبیین نظام مالی که در محل معاونت علمی برگزار شد، گفت: موضوعی که در حوزه زیست فناوری مورد اهمیت است این است که سه درصد بازار جهانی حوزه زیست فناوری می تواند متعلق به ایران باشد.

وی با بیان اینکه این سه درصد برابر با 30 هزار میلیارد دلار است، گفت: از سوی دیگر زیست فناوری نوعی فناوری است که می تواند 10 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را محقق کند.

قانعی عنوان کرد: این دو موضوع در شورا مصوب شده و می توان به واسطه بازار جهانی و تحقق تولید ناخالص داخلی اقتصاد بزرگی را در کشور رقم زد.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با تاکید بر اینکه در کشور ما اقتصاد، دانش و فارغ التحصیلان حوزه زیست فناوری وجود دارد، گفت: معاونت علمی و فناوری ابزاری را در اختیار دارد که می تواند با ارتباط و حمایت از دانشگاه ها و دانشجویان فوق لیسانس و دکتری تخصصی (PHD) پل ارتباطی با دانش بنیان ها باشد.

وی ادامه داد: اگر کشت و صنعت به ستاد توسعه زیست فناوری متصل شود می توانیم آنها را به دانشگاه ها ارتباط دهیم تا مشکلات و نیازهای صنعت به واسطه فناوران و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 فناوری اقتصاد کشت و صنعت را متحول می کند

30 فناوری اقتصاد کشت و صنعت را متحول می کند