مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-30سياسي

تخلف آشکار بیمه مرکزی در موافقت با یک ماموریت


به رغم تذکرهای متعدد درباره تخطی از صدور حکم ماموریت برای معاون پیشین نظارت بیمه مرکزی به یک شرکت خصوصی، ظاهرا رییس کل بیمه مرکزی عزمی برای اصلاح ماجرا ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سکان هدایت بیمه معلم در حالی به مدیرعاملی خارج از هیات مدیره این مجموعه سپرده خواهد شد که بیمه مرکزی با حکم ماموریت این فرد به صندوق ذخیره فرهنگیان موافقت کرده است؛ صندوقی که اگرچه دو عضو دیگر هیات عامل آن سابقه کار در قوه قضاییه را دارند، اما خصوصی است و مامور شدن فردی از بیمه مرکزی به آن، تخلف محسوب می شود.

اتفاقی عجیب که نهایی شدنش منوط به تایید سازمان ثبت است و امید می رود که به مانند همیشه این سازمان در مقابل انحراف از قانون بایستد، اما عجیب نیست اگر به بازشدن پای سایر نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات، کمیسیون اصل نود مجلس، بازرسی کل کشور و.

به ماجرا باز شود.

نکته جالب توجه دیگر اینکه بیمه مرکزی در روز های گذشته به اعضای هیات مدیره بیمه معلم نمره منفی داده که با توجه به ماموریت یاد شده، اقدامی تامل برانگیز به نظر می رسد و حتی می تواند نشانه از ای تعارض منافع باشد و مورد رسیدگی قرار گیرد.

شائبه برانگیز بودن ماجرا زمانی بیشتر می شود که بدانیم بیمه مرکزی با ماموریت به فردی که سابقا معاون این مجموعه بوده، رسما فردی که کارمند رسمی دولت است را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف آشکار بیمه مرکزی در موافقت با یک ماموریت

تخلف آشکار بیمه مرکزی در موافقت با یک ماموریت