مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-30سياسي

اجرای رایگان لوله کشی منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد و در این خصوص گفت: - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد و در این خصوص گفت: این مصوبه در راستای ادای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز ایران است.

ریحان بهادر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی همچنین گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز اجرایی می شود.

وی در این خصوص اظهارکرد: اجرای این مصوبه، ضرورت هماهنگی تنگاتنگ کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را با این شرکت و اقدامات قانونی و اداری لازم را می طلبد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات اجرایی از زمان ابلاغ مصوبه مربوطه، تصریح کرد: تاکنون اطلاعات 85 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) با مبلغ 51 میلیارد ریال در شمول طرح که توسط کمیته امداد ارائه شده و همچنین 26 مددجو با مبلغ یک میلیارد و 560 میلیون ریال شمول طرح که توسط بهزیستی معرفی شده اند، صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رایگان لوله کشی منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای رایگان لوله کشی منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد