مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-30سياسي

مناطق و محلات شیراز میزبان برگزاری 33 جشن شاد می شوند


عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به فرا رسیدن ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان گفت: به توصیه ولی امر مسلمین در باب ایجاد نشاط و شادی در میان مردم شریف و بزرگوار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاجری در جلسه علنی شورای شهر شیراز اظهار داشت: همزمان 100 مراسم معنوی اعتکاف در 100 مسجد محلات  شیراز برای جوانان برگزار و تدارک 110 میز افطار آسمانی در 110 محله دیده خواهد شد و سعی خواهیم کرد تمامی برنامه ها با مشارکت ساکنین محلات به ویژه عزیزان بسیجی صورت گیرد.

وی افزود: شیراز به عنوان یک کلانشهر با 64 محله بافت فرسوده و وسعت زیادی بافت تاریخی همچون تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و یزد نیاز به سازمانی قوی، مستقل و پرتحرک دارد تا بتواند همچون دیگر سازمان ها در شهر و کشور بدرخشد؛ لذا قربانی کردن یک سازمان به تکه های کوچک و محدود کردن آن به اداره ای کوچک با چند نیرو  و در چند اتاق نمی تواند مشکل گشای بافت های فرسوده و تاریخی شهر باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: سامانه شیراز مدد با همکاری مشترک سازمان پسماند شهرداری و مجمع خیرین  فارس راه اندازی شده که در کشور بی مانند است.

این عضو شورا اظهار داشت: جمع آوری و انتقال وسایل منزل غیرضروری و انتقال آنها به نیازمندان از طریق این سامانه می تواند الگوی خوبی برای دیگر کلانشهرها باشد، بدون ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق و محلات شیراز میزبان برگزاری 33 جشن شاد می شوند

مناطق و محلات شیراز میزبان برگزاری 33 جشن شاد می شوند