مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-30سياسي

136 پروژه عمرانی دهه فجر در دامغان افتتاح می شود


فرماندار دامغان بابیان اینکه طی دهه فجر سال جاری 136 پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: این طرح ها در حوزه های راه، آب، عشایر، - طرح هادی روستایی و غیره را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بندر آبادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع دهه فجر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر سال جاری 136 پروژه عمرانی در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح ها اعتباری حدود 216 میلیارد تومان صرف شده است.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور کلنگ عملیات اجرایی 16 پروژه نیز به زمین خواهد خورد، افزود: برای این طرح ها اعتبار اولیه حدود 124 میلیارد تومان منظور شده است که باید گفت این طرح ها می توانند اشتغال دامغان را تا حد مطلوبی بهبود بخشند.

فرماندار دامغان بابیان اینکه شش دستگاه اجرایی پروژه کلنگ زنی خواهند داشت، ابراز داشت: این طرح ها حوزه های مختلفی از جمله تأمین آب روستایی و عشایری، طرح تکمیل راه های روستایی، احداث و ایجاد استخرهای کشاورزی، طرح هادی روستایی، تأمین آب شرب مجتمع شرق دامغان را در بر دارد.

بندر آبادی با بیان اینکه: از محل تملک دارایی سال گذشته 128 میلیارد تومان به شهرستان دامغان تخصیص داده شده است، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 پروژه عمرانی دهه فجر در دامغان افتتاح می شود

136 پروژه عمرانی دهه فجر در دامغان افتتاح می شود