مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-30سياسي

شکراللهی: آتش زدن قرآن در کشورهای غربی ترور فرهنگی مسلمانان جهان است


نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی آتش زدن قرآن کریم توسط کشورهایی که مدعی مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر هستند را ترور شخصیتی و فرهنگی 1.

- نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی آتش زدن قرآن کریم توسط کشورهایی که مدعی مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر هستند را ترور شخصیتی و فرهنگی 1.

5 میلیارد مسلمان در جهان دانست و این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور شکراللهی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (10بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدام وقیحانه و به دور از عقلانیت و اخلاق پارلمان و اتحادیه اروپا در خصوص گنجاندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی را شدیدا محکوم کرده و اعلام می داریم که شما اروپاییان به تبعیت از اربابتان آمریکا دستتان به خون بشریت آلوده بوده و جنایت های بی شمار شما در گوشه و کنار دنیا به ویژه آمریکا و غرب آسیا تا ابد لکه ننگی بر پیشانی شما به جای گذاشته است و حق ندارید در موضوع حقوق بشر دیگران را خطاب قرار داده و محکوم نمایید.

وی همچنین آتش زدن قرآن کریم توسط کشورهایی که مدعی مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر هستند را به نوعی ترور شخصیتی و فرهنگی 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکراللهی: آتش زدن قرآن در کشورهای غربی ترور فرهنگی مسلمانان جهان است

شکراللهی: آتش زدن قرآن در کشورهای غربی ترور فرهنگی مسلمانان جهان است