مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-30پزشكي

ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق کمتر برخوردار گناوه تداوم دارد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: در چهار ماه گذشته تاکنون خدمات دندانپزشکی در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان گناوه بدون توقف ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصمت حیدری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه این خدمات در قالب کلینیک سیار با حضور دندان پزشکان مجرب و به منظور ارتقا سلامت دهان و دندان با هدف دسترسی عادلانه به خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی در مناطق کمتر برخوردار انجام شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ادامه داد: دندان پزشکان در کلینیک سیار دندانپزشکی، خدمات و مراقبت های بهداشتی و درمانی دهان و دندان را در روستاها و مناطقی که واحد دندانپزشکی در آنجا وجود ندارد، ارائه می دهند.

وی عنوان کرد: در چهار ماه گذشته مردم روستاهای شول، بهمنیاری، گمارون، جزیره شمالی و جنوبی، چهارمحال، فخر آوری، پوزگاه، گاو سفید، قلعه حیدر، تُل تُل و بیماران اعصاب و روان در سرای مهر گناوه خدمات دندانپزشکی دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه تأکید کرد: هم زمان با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات آموزشی دهان و دندان نیز به مردم و به ویژه دانش آموزان در مناطق کمتر برخوردار شهرستان گناوه ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق کمتر برخوردار گناوه تداوم دارد

ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق کمتر برخوردار گناوه تداوم دارد