مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-30اقتصادي

57 طرح تولیدی کشاورزی استان قزوین در دهه فجر به بهره برداری می رسد


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 57 طرح تولیدی کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین عطایی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 57 طرح تولیدی کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این طرح های شامل 48 طرح آب و خاک و امور زیربنایی، یک طرح تولیدات باغی و گلخانه ای، 4 طرح تولیدات دامی ، 2 طرح شیلات و آبزی پروری و دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها افزون بر11 هزار و 955 میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی ، خصوصی و بانکی هزینه شده است.

عطایی یادآور شد: با افتتاح و بهره براری از این واحدهای تولیدی ضمن بهره مندی 1457 خانوار، زمینه اشتغال برای 1053 نفر بصورت پایدار و 874 نفر تثبیت اشتغال در منطقه فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: گلباران و غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن های انقلاب و افتتاح طرح های بخش کشاورزی در سطح شهرستان ها از دیگر برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 طرح تولیدی کشاورزی استان قزوین در دهه فجر به بهره برداری می رسد

57 طرح تولیدی کشاورزی استان قزوین در دهه فجر به بهره برداری می رسد