مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-30ورزشي

1200دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام یکهزار و 200 دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از برنامه های دهه فجر در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد خاضع ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در دهه فجر 34 هزار و 444 ریز برنامه با 40 عنوان در استان برگزار می شود.

وی بیان داشت: مهمترین برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد برگزاری رژه خودرویی از فرودگاه تا گلزار مطهر شهدا یاسوج در روز 12 بهمن با هدف تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا، طنین الله اکبر بر بام خانه ها همزمان با شب 21 بهمن و راهپیمایی باشکوه مردم در روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

خاضع تصریح کرد: برپایی جشن عید انقلاب در سه هزار مدرسه، اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان به صورت همزمان در استان، اجرای چهار هزار و 244 برنامه ی حمایتی و اشتغال در کمیته امداد استان با 71 میلیارد تومان اعتبار، برپایی ایستگاه نقاشی و همچنین افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح ورزشی از جمله برنامه های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: برگزاری اجلاسیه 700 شهید شهرستان بویراحمد ، برگزاری اردوی پیشرفت با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان، برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر با اکران 24 فیلم، برگزاری جشنواره موسیقی فجر ، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

1200دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند