مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-30بين الملل

نزدیک به 400 هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی انبار است


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر موجودی سردخانه های سیب استان 398هزار تن سیب است.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر موجودی سردخانه های سیب استان 398هزار تن سیب است.

خسرو شهبازی 10بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات جهادکشاورزی استان برگزار شد، افزود: سطح باغات سیب استان 65هزار و 470هکتار است، تصریح کرد: در بحث صادرات و تهاتر سیب هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و به کشور های لیبی، هند و پاکستان و عراق سیب صادر می شود و با راه اندازی خط ریلی به جنوب و بندر امام مشکل حمل ونقل کاهش و هزینه حمل و نقل نیز نصف خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی این سازمان در ایام الله دهه فجر افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی 85 پروژه عمرانی در بخش کشاورزی با اعتبار 320میلیارد تومان با اشتغال زایی 1431نفر افتتاح می شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی یاد آور شد: در جهت اصلاح الگوی کشت و جایگزینی محصولات کشاورزی کم آب بر در سال جاری 1400هکتار کاملینا در استان کشت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهبازی ادامه داد: در راستای مهار آب هاب مرزی در 62 هزار هکتار از اراضی اقدام راه اندازی سیستم آبیاری نوین شده که از تااکنون 17هزار و 600هکتار آن به پایان رسیده است و با اتمام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 400 هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی انبار است

نزدیک به 400 هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی انبار است