مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-30اقتصادي

تعداد گودهای رهاشده پایتخت کاهش یافت


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی 15 ماه گذشته خبر داد و گفت: 58 گود رهاشده از شهریور ماه 1400 تا دی ماه 1401 ایمن سازی و یا جهت ادامه فعالیت تعیین تکلیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی در خصوص عوامل بوجود آمدن معضل گودهای رها شده در شهر تهران، گفت: افزایش تقاضای احداث زیرزمین برای ساختمان ها به منظور تامین کاربری های مورد نیاز، طی سال های گذشته، موجب شد که عملیات گودبرداری برای ساخت و ساز، فراتر از پی کنی معمول  صورت گیرد و یا در برخی پروژه ها، مالکان و کارفرمایان به دلیل مواجهه با مشکلات مالی یا حقوقی  پروژه را در مرحله گودبرداری متوقف کرده اند و این موضوع  از سال ها پیش  معضلی به نام گودهای رها شده در شهر ایجاد کرده است.

  وی با اشاره به خطراتی که این گودها به دلیل ناپایداری و عدم ایمن سازی می تواند برای شهروندان داشته باشند، اظهار داشت: مدیریت شهری در این دوره با توجه به اهمیت موضوع، ساماندهی گودهای پرخطر را در دستور کار خود قرار داد.

از اقدامات مهم و موثری که در این حوزه انجام شد، اصلاحیه مصوبه ارتقاء ایمنی تخریب و گودبرداری های ساختمانی شهر تهران بود که سال گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد گودهای رهاشده پایتخت کاهش یافت

تعداد گودهای رهاشده پایتخت کاهش یافت