مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-30سياسي

خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد


با پیگیری های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارگاه آموزشی و توجیهی نحوه بهره مندی از ظرفیت های صندوق ضمانت صادرات ایران با عنوان تنظیم قراردادهای اسناد لازم مرتبط با صندوق با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور و سید امیر برهانی سرپرست صندوق ضمانت صادرات ایران امروز دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

علی اصغر شالبافیان در حاشیه این کارگاه آموزشی در گفت وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: با توجه به مصوبه هیأت وزیران مبنی بر صادراتی قلمداد کردن درآمدهای حاصل از جذب گردشگران ورودی و با پیگیری های مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر تسری خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران به حوزه گردشگری، این مهم انجام شد.

معاون گردشگری کشور افزود: خوشبختانه با همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری هم تسری پیدا کرد، به همین منظور برای عملیاتی و اجرایی شدن خدمات مختلف صندوق ضمانت صادرات ایران از جمله سرمایه در گردش، تنظیم سرمایه گذاری، نحوه بیمه کردن تورهای گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد

خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد