مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-30اجتماعي

مشکلات و نحوه اجرای سد معشوره بررسی شد/ مهلت یک هفته ای به مجری طرح برای اخذ مجوزها


مجری سد معشوره مکلف است ظرف مدت یک هفته به ادارات کل حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی و شرکت آب منطقه ای لرستان جهت هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم مراجعه نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید رازانی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات حادث شده در جریان اجرای پروژه به ویژه جاده های دسترسی سد معشوره، اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای سد معشوره همانند سایر سدها نقش مهمی در تأمین آب لازم برای مصارف کشاورزی در زمینه های مختلف و تأمین نیرو، هم چنین گردشگری و گسترش توسعه موضوعات مربوط به محصولات کشاورزی خواهد داشت، دستگاه های اجرایی با اجرای سد مخالفتی ندارند ولی خواستار این هستند که ضوابط باید رعایت شود و ورود به هر عرصه ای باید با مجوزهای لازم صورت گیرد.

وی در ادامه خواستار همکاری، تفاهم و تعامل مجری طرح با دستگاه های اجرایی مربوطه شد.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی به دنبال کارشکنی نیستند و هدف آنها اجرای ضوابط است، افزود: ما می توانیم هم پروژه ها را به درستی اجرا کنیم و در کنار آن ضوابط نیز رعایت و جوانب زیست محیطی در نظر گرفته شود.

رازانی بیان داشت: از جمله مصوبات جلسه این بود که مجری طرح مکلف است ظرف مدت یک هفته به ادارات کل حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و نحوه اجرای سد معشوره بررسی شد/ مهلت یک هفته ای به مجری طرح برای اخذ مجوزها

مشکلات و نحوه اجرای سد معشوره بررسی شد/ مهلت یک هفته ای به مجری طرح برای اخذ مجوزها