مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-30سياسي

ورود دستگاه قضا برای ساماندهی و رفع مشکلات کامیون داران خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود جدی دستگاه قضایی استان در راستای بررسی، پیگیری، ساماندهی و رفع مشکلات کامیون داران خبر داد.

- حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به موضوع مأموریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در خصوص بررسی اهم مطالبات و درخواست های کامیونداران و پیگیری مشکلات آنان در  ابعاد مختلف تا حصول نتیجه، اظهار کرد: بر اساس مأموریتی که در این راستا مقرر و پیش بینی شده بود در مجموع شش نشست فوق العاده با حضور نمایندگان این حوزه صنفی و با مشارکت مدیران دستگاه های مرتبط اعم از استانداری، فرمانداری، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، شرکت پخش فرآورده های نفتی، شهرداری و تأمین اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده در جمع بندی و ابلاغ مصوبات این جلسات، تمامی ابعاد مسائل مورد بحث، به طور کامل دیده شود، گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته و ریشه یابی و آسیب شناسی مشکلات مبتلابه قطعا اجرای این مصوبات و مقررات می تواند مشکلات مطروحه را به میزان معتنابهی مرتفع نماید.

مقام عالی قضایی استان درباره جزییات برخی از مصوبات نیز افزود: مقرر گردید کلیه مالکان و رانندگان کامیون ها و کمپرسی ها با همکاری شهرداری علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا برای ساماندهی و رفع مشکلات کامیون داران خراسان شمالی

ورود دستگاه قضا برای ساماندهی و رفع مشکلات کامیون داران خراسان شمالی