مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-30سياسي

زندیان: برای تحقق بهتر برنامه هفتم باید خلاءها و موانع آن با دقت بیشتری بررسی شود


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است برای رسیدن به اهداف و سیاست های برنامه هفتم کشور به بخشی از موانع و خلاءهایی که مانع تحقق آن شده بپردازیم و با دقت بیشتری آن را بررسی کنیم.

- نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است برای رسیدن به اهداف و سیاست های برنامه هفتم کشور به بخشی از موانع و خلاءهایی که مانع تحقق آن شده بپردازیم و با دقت بیشتری آن را بررسی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زندیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (10 بهمن) مجلس شورای اسلامی در رابطه با اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه بیان کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می توان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب نامید که علاوه بر حفظ امنیت و تمامیت ارضی میهن عزیزمان نقش بسزایی در عرصه های ملی، مذهبی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشته و دارد و مصداق این جمله معروف امام خمینی (ره) است که مفرمودند اگر سپاه نبود کشور نیز نبود.

وی با بیان اینکه سپاه مظهر عزت و قدرت کشور و مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است، گفت: بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه در فهرست ریاکارانه گروه های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست های خصمانه آمریکا علیه انقلاب و بیانگر وابستگی سران اروپا به آمریکا و رژیم صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندیان: برای تحقق بهتر برنامه هفتم باید خلاءها و موانع آن با دقت بیشتری بررسی شود

زندیان: برای تحقق بهتر برنامه هفتم باید خلاءها و موانع آن با دقت بیشتری بررسی شود