مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-30سياسي

مدیرکل پردازش و سازماندهی کتابخانه ملّی منصوب شد


رییس کتابخانه ملی در حکمی سیامک محبوب مناس را به عنوان مدیرکل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیامک محبوب مناس با حکم علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیرکل پردازش و سازماندهی این سازمان منصوب شد.

تلاش در جهت برنامه ریزی دقیق و تعیین خط مشی اجرایی، برنامه ریزی و نظارت بر انجام فرایندهای فیپا، فاپا، شابکا و شاپا و امور مرتبط با مارک، برنامه ریزی و نظارت بر پایش داده و کیفیت اطلاعات، تعامل و مشارکت و انجام خدمات مشاوره ای علمی مرتبط با سازماندهی دانش منابع کتابخانه ای بر اساس اولویت های سازمان، از جمله محورهای مأموریت های مندرج در حکم مذکور است.

مشروح متن مختارپور به این ترتیب است: جناب آقای دکتر سیامک محبوب مناس با سلام با توجه به پیشنهاد معاون محترم کتابخانه ملّی و نظر به تعهد، توانمندی و تجربیات ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل پردازش و سازماندهی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به امام عصر (عج) و با بهره گیری از توان کارشناسی همکاران متعهد و متخصص، تمام همت و قابلیت های خویش را در جهت خدمت به پیشرفت ایران اسلامی به کار گرفته و محورهای ذیل را در برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل پردازش و سازماندهی کتابخانه ملّی منصوب شد

مدیرکل پردازش و سازماندهی کتابخانه ملّی منصوب شد