مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-30سياسي

ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تا پایان سال تبدیل وضعیت شوند


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی استان موضوع تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تا پایان سال جاری به اتمام برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا طالبی صبح دوشنبه در جلسه بررسی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی استان بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان موضوع تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تا پایان سال جاری به اتمام برسانند.

وی با اشاره به رشادت های ایثارگران و شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی، بیان کرد: بهترین سرمایه هر انسانی جان او است که ایثارگران برای دفاع از خاک و دین خود با فداکاری از جان خود مایه گذاشتند.

طالبی ادامه داد: قانون امتیازاتی را برای ایثارگران لحاظ کرده که دستگاه های اجرایی نباید در اجرای این قوانین تعلل کنند، چراکه اگر این افراد از حق و حقوق قانونی خود باز بمانند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه موضوع جامع خدمات رسانی به ایثارگران قانون است و وقتی که قانونی مصوب شد باید اجرایی شود، افزود: امتیازاتی که قانون برای ایثارگران لحاظ کرده در برابر خدمات و رشادت های آنها بسیار اندک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تا پایان سال تبدیل وضعیت شوند

ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تا پایان سال تبدیل وضعیت شوند