مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-30اقتصادي

کالابرگ به قیمت شهریور 1400 به سه استان دیگر هم رسید


اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک به استان های جدید رسید؛ این خبری است که امروز مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی بیان کرده است.

این در حالی است که پیش تر استان هرمزگان اولین استان برای اجرای آزمایشی این طرح عنوان شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ بیست و هشتم دی ماه امسال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در بستر شبکه ملی اعتبار در استان هرمزگان اجرایی شده است، از اجرای کامل در کشور تا پایان سال خبر داد و گفت: تاکنون حدود هزار فروشگاه در این استان به این سیستم مجهز شده اند.

سید صولت مرتضوی حذف یارانه نقدی و تبدیل آن به کالابرگ را منوط به استقبال مردم دانست و گفت: اگر استقبال خوب باشد، طرح استفاده از کارات یارانه جایگزین یارانه نقدی می شود.

طرح کالابرگ الکترونیک به عنوان یکی تکالیف بودجه1401 در هفته های گذشته به شکل آزمایشی در استان هرمزگان اجرا شده و حالا مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی گفته است: پس از اجرای آزمایشی در استان هرمزگان، این طرح از امروز در 3 استان دیگر اجرایی می شود.

وی افزوده است: استان های قزوین، گیلان و مرکزی 3 استانی هستند که از امروز اجرای طرح آزمایشی کالابرگ الکترونیکی در آن ها آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالابرگ به قیمت شهریور 1400 به سه استان دیگر هم رسید

کالابرگ به قیمت شهریور 1400 به سه استان دیگر هم رسید