مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-30سياسي

اقدام عجیب دبیر جشنواره موسیقی فجر


در حالی که کمتر از 20 روز به برپایی جشنواره موسیقی فجر باقی مانده است، به نظر می رسد این جشنواره توسط دبیرِ خود با حاشیه جدیدی مواجه شده است.

- جی پلاس ، دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در آستانه برگزاری این جشنواره در اقدامی قابل تامل به بازنشر ویدیویی از اظهارات علی اکبر رائفی پور، حاوی لفظی ناشایست و رکیک درباره هنرمندان موسیقی، پرداخته و ادامه همکاری با جشنواره را به عذرخواهی رسمی او از اهالی موسیقی منوط دانسته است؛ ویدیویی که ظاهر فرد سخنرانی کننده در آن هم بیانگر قدمت چند ساله آن است.

بهزاد عبدی ـ آهنگساز، رهبر ارکستر و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ـ این ویدیو را در صفحه شخصی خود بازنشر داد و سپس اعلام کرد، در صورتی که ایشان رسمی از هنرمندان موسیقی این کشور عذرخواهی نکند، دیگر هیچ مسؤولیتی را برای موسیقی عزیز کشورم قبول نخواهم کرد و استعفای خود را از این مسؤولیت اعلام می دارم.

در ادامه این اتفاق که در آستانه برپایی جشنواره موسیقی فجر صورت گرفته و البته پرسش ها و گمانه هایی را درباره علت آن در ذهن مخاطب ایجاد کرده است، اعلام شد که سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به این اظهارات درباره موسیقی واکنش نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عجیب دبیر جشنواره موسیقی فجر

اقدام عجیب دبیر جشنواره موسیقی فجر