مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-30ورزشي

مسابقات بین المللی دوماراتن جام خلیج فارس در بوموسی برگزار می شود


مسابقات بین المللی دو ماراتن و نیمه ماراتن جام خلیج فارس در جزیره بوموسی برگزار می شود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: مسابقات بین المللی دو ماراتن و نیمه ماراتن جام خلیج فارس در جزیره بوموسی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی در دیدار با هاشم صیامی رییس فدارسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر جایگاه ویژه هرمزگان در حوزه ورزش دو میدانی اظهار داشت: هرمزگان علاوه بر استعدادهای ناب در حوزه ورزش های استقامتی همچون دو و میدانی، ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری رویدادهای ورزشی نیز دارد.

وی افزود: در نیمه دوم سال استان هرمزگان با دارا بودن آب و هوای مناسب می تواند میزبان شایسته ای برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی باشد و حمایت های لازم نیز از برگزاری این مسابقات انجام می شود.

استاندار هرمزگان، شادی و نشاط جامعه را مهم برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی متنوع در رشته ها و سطوح مختلف می تواند به شادابی جامعه کمک کند و از سوی دیگر سبب شناسایی استعدادهای کشور نیز می شود.

وی تصریح کرد: تاکید ویژه ای بر روی ورزش جزایر داریم و می خواهیم دو جزیره هرمز و بوموسی به عنوان جزایری که میزبانی مسابقات را در رده های مختلف می توانند بر عهده بگیرند معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی دوماراتن جام خلیج فارس در بوموسی برگزار می شود

مسابقات بین المللی دوماراتن جام خلیج فارس در بوموسی برگزار می شود