مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-30اقتصادي

کوهساری: رییس جمهوری نیروهای ناکارآمد را شناسایی و برکنار کند


نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که سوالات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استیضاح وزرا که با لابی های نیروهای دولتی پس گرفته می شود نشان از چیست؟ تصریح کرد: - نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که سوالات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استیضاح وزرا که با لابی های نیروهای دولتی پس گرفته می شود نشان از چیست؟ تصریح کرد: لطفاً رییس جمهوری نیروهای ناکارآمد را شناسایی و برکنار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 10 بهمن 1401 مجلس در تذکری به رییس جمهوری گفت: رییس جمهوری در مرداد سال جاری در شورای اداری کرمان بیان کردند که مدیران ناکارآمد باید کنار گذاشته شوند، همچنین ایشان در شورای اداری رباط کریم گفتند که مسئولانی که موجب نارضایتی مردم هستند باید از بدنه دولت خارج شوند چراکه اعتماد عمومی از مهمترین مولفه های عزت عمومی است.

حال سوال این است که آیا در شرایط فعلی کشور مردم از مسئولان کنونی به ویژه بدنه دولت راضی هستند؟ وی افزود: آیا کمبود نان و صف های طولانی نانوایی، افزایش قیمت مایحتاج عمومی، عدم اجرای کامل طرح رتبه بندی فرهنگیان، افزایش نرخ ارز، کمبود نهاده های کشاورزی و دامی، افزایش قیمت خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهساری: رییس جمهوری نیروهای ناکارآمد را شناسایی و برکنار کند

کوهساری: رییس جمهوری نیروهای ناکارآمد را شناسایی و برکنار کند