مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-30سياسي

حسن پور: امروز خودرو در کشور یک رانت و فساد است


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رهبری در دیدار با نمایندگان فرمودند که معادن کشور را فعال کنید و در اسناد بالادستی نظام از جمله برنامه ششم و بودجه سالانه نیز آمده که باید معادن پیشرانه تولید کشور باشند اما امروز معادن تعطیل شده و حق و حقوق .

- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رهبری در دیدار با نمایندگان فرمودند که معادن کشور را فعال کنید و در اسناد بالادستی نظام از جمله برنامه ششم و بودجه سالانه نیز آمده که باید معادن پیشرانه تولید کشور باشند اما امروز معادن تعطیل شده و حق و حقوق مردم توسط وزیر در حال پایمال شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهباز حسن پور نماینده سیرجان و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 10 بهمن 1401 مجلس در تذکری به هیئت رییسه مجلس با طرح این پرسش که ترک فعل دولت را چه کسی باید پیگیری کند؟ و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کجاست؟ اظهار کرد: سال تمام شد اما یک ریال از تبصره 18 تخصیص داده نشده است؛ این در حالیست که در مجلس مطرح شد که با تبصره 18 مسائل و مشکلات مردم حل می شود و تولید رونق پیدا می کند و کارگاه های نیمه تعطیل مجددا به تولید برمی گردند.

وی همچنین با بیان اینکه خشکسالی، سیل و سرمازدگی زندگی کشاورزان و عشایر مظلوم را با مشکل مواجه کرده است، تاکید کرد: تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن پور: امروز خودرو در کشور یک رانت و فساد است

حسن پور: امروز خودرو در کشور یک رانت و فساد است