مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-30اقتصادي

بهره برداری از 62 پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش مرکزی همدان


همزمان با ایام دهه فجر 62 پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح بخش مرکزی همدان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی همدان اعلام کرد: همزمان با ایام دهه فجر 62 پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح بخش مرکزی همدان به بهره برداری می رسد.

محمدحسن دهبانی در جلسه ستاد فرعی دهه فجر بخش مرکزی شهرستان همدان، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر 62 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 141 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در بخش بهسازی و عمران روستایی تعداد 25 پروژه با رقمی افزون بر هشت میلیارد تومان اعتبار، در بخش کشاورزی 12 پروژه با رقمی افزون بر 23 میلیارد تومان اعتبار، در بخش توسعه راه سه پروژه با رقمی افزون بر22 میلیارد تومان اعتبار و سایر پروژه های اقتصادی، گردشکری و خدماتی با اعتبار 82 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

بخشدار مرکزی همدان اضافه کرد: بهسازی و آسفالت راه مواصلاتی روستای تکمه داش، راه اندازی چهار واحد گلخانه و 22 پروژه عمرانی دهیاری ها از جمله این پروژه ها است.

وی گفت: نواختن جشن انقلاب، مسابقات بومی و محلی، مسابقات قرانی، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی، نشست های روشنگری، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی و آذین بندی روستاها، برگزاری یادواره های شهدا، زنگ انقلاب و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 62 پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش مرکزی همدان

بهره برداری از 62 پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش مرکزی همدان