مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-30سياسي

قادر طهماسبی از اعتراض تا تجلیل در جشنواره


برای چهارمین دوره جشنواره شعر فجر اعلام شد که با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، فقط شعر بررسی می شود و نه نام.

این موضوع واکنش هایی به دنبال داشت و برخی هم معتقد بودند که جشنواره از فاز ادبی خارج و بیش از اندازه سیاسی- دولتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین دوره جشنواره شعر فجر در سال 1388 بعد از سکه باران دوره سوم برگزار شد؛ البته برخی معتقد بودند، هیچ اثر ادبی به واسطه سکه دادن جاودان نشده است اما همچنان بر این باورند که دوران صله دادن به پایان نرسیده است.

سیدمحمد حسینی - وزیر ارشاد دولت دهم - سیدعلی موسوی گرمارودی، مرتضی امیری اسفندقه و مصطفی امیدی را به ترتیب به عنوان دبیر، دبیر علمی و دبیر اجرایی منصوب کرد.

داوران این دوره از جشنواره، ابتدا معرفی نشدند و چندی بعد از برگزاری جشنواره داوران بخش های مختلف را اعلام کردند؛ در بخش شعر کلاسیک: محمود اکرامی ، سعید یوسف نیا، مصطفی محدثی، قربان ولییی، حمیدرضا شکارسری، محمدرضا سهرابی نژاد، وحید عیدگاه، محمدافشین وفایی، محمدعلی بهمنی، محمدباقر کلاهی اهری، رضا افضلی، محمدجواد محبت، یدالله امینی، خسرو احتشامی و محمدعلی بهمنی.

همچنین در حوزه شعر کودک و نوجوان داوران به این شرح بودند: ایرج قنبری، بابک نیک طلب، جعفر ابراهیمی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادر طهماسبی از اعتراض تا تجلیل در جشنواره

قادر طهماسبی از اعتراض تا تجلیل در جشنواره