مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-30سياسي

برنامه های کمیته فرهنگی وهنری ستاد دهه فجر در کردستان اعلام شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، شاخص ترین برنامه های فرهنگی وهنری چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان عزت و سرافرازی این ملت در تلاشند تا با بهره گیری از پاره ای مشکلات اقتصادی به ایجاد فاصله در بین نظام و ملت بپردازند اما غافل از آن هستند که این انقلاب با ریشه مردمی که دارد و با پشت سر گذاشتن تمامی توطئه های کوچک و بزرگ باز هم با تکیه بر همان مردم تمامی نقشه های شوم آنان را خنثی می کند.

وی افزود: در جشن های امسال بنا بر توجه به کیفی بودن برنامه ها و بهره مندی از امکانات و توانمندی های ادارت و نهادهای مختلف در انجام مشترک برنامه هاست و بر همین اساس تلاش شده تا در ارائه برنامه ها ضمن توجه به افزایش شور و نشاط اجتماعی به استفاده بهینه از امکانات به صورت جدی توجه شود.

رییس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان کردستان خاطر نشان کرد: شاخص ترین برنامه که با همکاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان و همراهی صدا و سیما برنامه ریزی شده است، اکران همزمان چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 17 تا 23 بهمن ماه در دو سالن پردیس سینمایی بهمن سنندج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کمیته فرهنگی وهنری ستاد دهه فجر در کردستان اعلام شد

برنامه های کمیته فرهنگی وهنری ستاد دهه فجر در کردستان اعلام شد