مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-30سياسي

ایام الله دهه فجر فرصتی مهم به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب است


کارآمدی نظام را باید در مقایسه ایران مقتدر حال با ایران ضعیف و وابسته پیش از انقلاب جست و جو کرد و دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای این انقلاب است.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهر خو در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن محکومیت شدید حرکت زشت و دور از انسانیت برخی کشورهای اروپایی علیه مقدسات مسلمانان و اهانت به قرآن کریم، اظهار کرد: انسان هنگامی که در مقابل قدرت های منافق و ریا کار قرار می گیرد، باید آحاد مردم و اقشار مردم را نسبت به دشمنی و نوع و شیوه دشمنی آنها آگاه کند که این درس بزرگ از آموخته های اهل بیت است.

وی ادامه داد: در تمام تاریخ، قدرتمندان سعی کرده اند زمانی که در رویارویی صریح با مردم شکست خوردند، از ابزار ریاکاری، فریب و نفاق استفاده کنند؛ در دوران ما نیز نظام سلطه در رویارویی با ملت قهرمان، همیشه در صحنه، استکبار ستیز و شهیدپرور عاجز مانده و به جنگ نرم، شناختی و ادراکی روی آورده است که نمونه بارز آن نیز، تصویر نماز جماعت خواندن منافقین است.

شبهه و شهوت 2 ابزار مهم جنگ دشمنان علیه ملت ایران امام جمعه شهرستان نایین به ابزار جنگ دشمن علیه ملت ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: ابزار دشمن در جنگ شناختی و ادراکی، شبهه و شهوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام الله دهه فجر فرصتی مهم به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب است

ایام الله دهه فجر فرصتی مهم به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب است