مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-30اقتصادي

پاسخ به 20 سوال درباره طرح کالابرگ الکترونیک


طرح کالابرگ الکترونیک مدتی است در استان هرمزگان اجرایی شده و از امروز هم در استان های قزوین، گیلان و مرکزی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: اجرای این طرح باعث به وجود آمدن ابهامات و سوالات زیادی در بین یارانه بگیران شده است که در ادامه پاسخ تعدادی از مهمترین سوالات مطرح شده درباره طرح کالابرگ الکترونیک داده شده است.

1- طرح کالابرگ الکترونیک شامل چه کالاهایی می شود؟ این طرح شامل 10 قلم کالای اساسی شامل شیر یک لیتری کم چرب، پنیر یو اف 400 گرمی، ماست دبه 2.

5 کیلوگرمی کم چرب، مرغ کشتار روز، تخم مرغ کیلویی، ماکارونی 700 گرمی رشته ای، قند شکسته فله ای، شکر سفید فله ای و برنج است که مردم می توانند در طرح کالابرگ الکترونیک از اعتبار یارانه خود برای خرید این محصولات استفاده کنند.

2- آیا طرح کالابرگ الکترونیک اجباری است یا اختیاری؟ طرح کالابرگ الکترونیک اجباری نیست و یارانه بگیران، در صورتی که طی یک ماه از اعتبار این طرح برای خرید ده کالای اساسی اعلام شده استفاده نکنند، در پایان ماه امکان برداشت نقدی یارانه خود را دارند.

3- کدام اصناف زیر پوشش طرح کالابرگ الکترونیک هستند؟ عمده فروشی ها، خواربارفروشی، سوپرمارکت و فروشگاه های محصولات غذایی، فروشندگان گوشت بسته بندی شده و یخ زده، فروشگاه های محصولات لبنی و فروشگاه مواد غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به 20 سوال درباره طرح کالابرگ الکترونیک

پاسخ به 20 سوال درباره طرح کالابرگ الکترونیک