مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-30اقتصادي

تولید روزانه بیش از 700 هزار بشکه میعانات گازی در پارس جنوبی


رییس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مقدار تولید و صادرات سبد متنوع تولید محصولات جانبی این مجموعه را تشریح کرد.

- رییس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مقدار تولید و صادرات سبد متنوع تولید محصولات جانبی این مجموعه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی احمدی با بیان اینکه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از بزرگ ترین تولیدکننده های گاز و محصولات جانبی در ایران و خاورمیانه است و تولید گاز این مجموعه از 13 پالایشگاه اکنون روزانه بیش از 570 میلیون متر مکعب گاز است، اظهار کرد: با تلاش کارکنان این مجتمع گازی توانستیم در 9 ماهه امسال، 2.

6 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش تولید داشته باشیم.

وی افزود: این گاز فرآورش شده برای مصرف تجاری، خانگی و صنایع عمده به خط سراسری تزریق می شود، همچنین تأمین کننده خوراک شرکت های پتروشیمی بوشهر، پتروپالایش کنگان و پتروشیمی پارس است، افزون بر این تأمین کننده کمبود خوراک پالایشگاه فجر جم تا 40 میلیون مترمکعب در روز هستیم.

تولید بیش از 186 میلیون بشکه میعانات گازی تا پایان آذرماه رییس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه این مجموعه همچنین بزرگ ترین تولیدکنندگان میعانات گازی در خاورمیانه است و روزانه بیش از 700 هزار بشکه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از 700 هزار بشکه میعانات گازی در پارس جنوبی

تولید روزانه بیش از 700 هزار بشکه میعانات گازی در پارس جنوبی