مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-30سياسي

خاطرات مردم کرمان از شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «رجعت»؛ خاطرات مردم کرمان از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی به قلم مرضیه ذاکری به تازگی با مشارکت بنیاد مکتب حاج قاسم توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شده است.

- کتاب رجعت شامل خاطرات مردم کرمان از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی با مشارکت بنیاد مکتب حاج قاسم توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب رجعت ؛ خاطرات مردم کرمان از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی به قلم مرضیه ذاکری به تازگی با مشارکت بنیاد مکتب حاج قاسم توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شده است.

تحقیق مطالب این کتاب به عهده هدی پادام بوده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب، درباره ماجرای نگارش این اثر، به قلم نویسنده می خوانیم:وقتی خورشید روز جمعه سیزدهم دی ماه 1398، در وسط آسمان قرار گرفت دیگر همه این خبر تلخ را شنیده بودیم: سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید! احساس مشترک همه در آن، روز ترکیبی بود از غم و بهت و خشم.

همه به دنبال جایی بودیم برای رها کردن فریادی که در گلو داشتیم و غمی که روی دلمان سنگینی می کرد و که همه وجودمان را پر کرده بود.

آن روز در خیلی از شهر های ایران، تجمع ها و راهپیمایی های خودجوش مردمی راه افتاد و چقدر تسلی بخش بود قرار گرفتن در میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات مردم کرمان از شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر شد

خاطرات مردم کرمان از شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر شد