مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-30سياسي

سیر آزمایشی قطار ملی مترو با انجام تست های نهایی


تست های باقی مانده قطار ملی مترو به منظور اخذ تأییدیه مراجع بین المللی در حال انجام بوده و پیش بینی می شود فروردین ماه سال 1402 نخستین نمونه این قطار با سطح داخلی سازی 85 درصد، - در خط فرودگاه امام خمینی(ره) به حرکت در آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هرمزی مدیرعامل شرکت متروی تهران با اعلام مطلب فوق گفت: پروژه طراحی و ساخت قطار ملی مترو، مراحل پایانی اخذ تأییدیه های لازم را سپری کرده و با پشت سرگذاشتن 6 تست باقی مانده در روزهای پایانی سال جاری، امیدواریم از ابتدای سال آینده بتوان شاهد حرکت آزمایشی آن در مسیر خط فرودگاه امام خمینی(ره) باشیم.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به تست های اخیر قطار ملی مترو افزود: در هفته جاری، شاهد انجام تست رانش و ترمز بودیم و البته تست گاباری را نیز در دستور کار داریم.

خوشبختانه مراحل مربوط به تایید بخش ها و تجهیزات مختلف قطار مذکور طبق برنامه زمان بندی صورت پذیرفته و پس از اخذ تأییدیه های نهایی از شرکت مشاور اروپایی، امکان تولید انبوه آن طبق قرارداد منعقد شده برای ساخت 105 دستگاه قطار توسط شرکت واگن سازی تهران فراهم خواهد شد تا بخشی از نیازهای ناوگان حمل و نقلی شبکه متروی پایتخت، از این طریق و طی سالهای پیش رو تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر آزمایشی قطار ملی مترو با انجام تست های نهایی

سیر آزمایشی قطار ملی مترو با انجام تست های نهایی