مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-30ورزشي

پیکل بال ایران از همدان آغاز شد


رییس هیئت انجمن های ورزشی استان همدان گفت: ورزش پیکل بال که به تازگی وارد ایران شده است فعالیت خود را از همدان آغاز کرد.

- عباس حاجیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پیکل بال با حضور دبیرکل پیکل بال ایران در همدان اظهارداشت: پیکل بال ایران اولین کارگاه آموزشی خود را در همدان برگزار و رسماً فعالیت خود را از این استان آغاز کرد.

وی افزود: در این کارگاه ویژگی ها، قوانین، مقررات و نحوه بازی پیکل بال ارائه و پس از اتمام دوره آموزشی از کتاب مبانی پیکل بال رونمایی شد در این کتاب قوانین و مقررات و نحوه بازی به تفصیل ارائه شده است.

رییس انجمن های ورزشی استان همدان با اشاره به رونمایی از کتاب آموزشی این رشته ورزشی، گفت: با توجه به اینکه این رشته در آینده به رشته های ورزشی المپیک می پیوندد و همچنین در راستای توسعه علمی این رشته و نیاز مبرم به متون مرتبط جهت استفاده ورزشکاران علاقمند به این رشته برآن شدیم تا با همکاری کمیته تحقیقات و پژوهش پیکل بال ایران اقدام به گردآوری و نگارش کتاب مبانی پیکل بال نمایم و با توجه به اینکه پیکل بال شهریور ماه 1401 به طور رسمی وارد ایران شده است و هیچ منبع آموزشی در دسترس ورزشکاران نبود و باعث ایجاد مشکلاتی در روند توسعه پیکل بال شده بود خوشبختانه با ارائه این کتاب بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکل بال ایران از همدان آغاز شد

پیکل بال ایران از همدان آغاز شد