مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-30بين الملل

پیام تسلیت رهبر اپوزیسیون ترکیه به نتانیاهو


پس از دولت ترکیه رهبر اپوزیسیون این کشور نیز در پیامی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی کشته شدن چند اسراییلی در عملیات ضد صهیونیستی جمعه در قدس اشغالی را تسلیت گفت.

- پس از دولت ترکیه رهبر اپوزیسیون این کشور نیز در پیامی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی کشته شدن چند اسراییلی در عملیات ضد صهیونیستی جمعه در قدس اشغالی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر اپوزیسیون ترکیه در پیامی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: آقای نخست وزیر، تأسف خود را نسبت به حملات مسلحانه ای که در روزهای 27 و 28 ژانویه در قدس رخ داد و افراد زیادی جان خود را از دست دادند، ابراز می کنیم.

وی در این پیام نوشت: ما با اسراییلی ها اعلام همبستگی می کنیم و شریک درد شما هستیم، به دولت شما و خانواده های جان باختگان این حمله تسلیت می گوییم و برای مجروحان آرزوی بهبودی داریم.

رهبر اپوزیسیون ترکیه افزود: ما همچنین امیدواریم که این حوادث تشدید نشود و چرخه جدیدی از خشونت در منطقه شکل نگیرد.

شنبه نیز وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی قدس اعلام کرده بود: حمله تروریستی به کنیسه یهودی را که 27 ژانویه اتفاق افتاد و جان شماری از مردم را گرفت، محکوم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رهبر اپوزیسیون ترکیه به نتانیاهو

پیام تسلیت رهبر اپوزیسیون ترکیه به نتانیاهو