مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-30بين الملل

روسیه: با تمام امکانات با رویکرد ضدروسی آمریکا مقابله می کنیم


معاون وزیر خارجه روسیه می گوید رویکرد ضدروسی آمریکا طی سال های گذشته به شدت تداوم داشته و اکنون به مرحله خطرناکی رسیده و روسیه با تمام قوا و امکانات در برابر این رویکرد ایستادگی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرگیی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در گفت وگو با اسپوتنیک اعلام کرد که مسکو با رویکرد سیاست آمریکا مبنی بر تحمیل شکست راهبردی به روسیه با تمام امکانات وابزارها مقابله خواهد کرد.

وی دراین باره گفت: روابط ما و آمریکا به بن بست رسیده و دلیل آن هم تداوم خط ضد روسی واشنگتن است که سال به سال و ماه به ماه در طول سال های گذشته تشدید شده و اکنون کل وضعیت امنیتی از جمله کنترل تسلیحات به مرحله خطرناکی رسیده است.

معاون وزیر خارجه در ادامه افزود: آمریکا می خواهد شکستی راهبردی بر روسیه تحمیل کند، اما ما با تمام ابزارها مقابله می کنیم تا مانع شکست روسیه شویم.

ریابکوف در بخش دیگری از این گفت وگو درباره جنگ اوکراین گفت که دولت آمریکا مهمترین عامل اصلی بحران اوکراین و اصلی ترین سودبرنده تداوم جنگ در اوکراین است.

به گفته این مقام دولت روسیه در شرایط کنونی و پس از تصمیم آمریکا برای ارسال تانک به اوکراین و رقابت کانادا و دیگر کشورهای غربی برای ارسال تسلیحات به اوکراین، هر گونه گفت وگو با رژیم دست نشانده کی یف بی فایده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: با تمام امکانات با رویکرد ضدروسی آمریکا مقابله می کنیم

روسیه: با تمام امکانات با رویکرد ضدروسی آمریکا مقابله می کنیم