مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-30اقتصادي

اقدامات و نیازهای فوری مناطق زلزله زده خوی/لزوم حضور گروه های جهادی متخصص


طبق برآورد نیروهای امدادی و گروه های جهادی مستقر در منطقه یکی از مهمتین نیاز مردم این مناطق طبخ و توزیع منظم غذای گرم است.

که به نظ می رسد با حضور گروه های جهادی متخصص و مجهز این مشکل مردم رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه از اولین دقایق زلزله خوی نیروهای امدادی ، در کنار مردم برای کاهش مشکلات آنان در تلاش اند.

رییس جمعیت هلال احمر درباره اقدامات انجام شده در این مناطق اظهار داشت:70 روستا در زلزله دچار آسیب شده اند که باید از تمام آنها بازدید کرد.

75 گروه  ارزیاب 2 نفره در سطح مناطق زلزله زده فعال هستند که وزیر کشور تأکید کردند تا این میزان به 2 برابر یعنی 150گروه افزایش پیدا کند.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور میدانی در مناطق زلزله زده به همراه دبیرکل جمعیت و سرپرست سازمان امداد و نجات، افزود: اعزام 5 تیم ارزیاب ستادی از سازمان امداد و نجات، آماده باش تیم های امداد هوایی استان های معین و اعزام تیم های آنست از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، زنجان، همدان و سازمان امداد و نجات، برپایی اردوگاه های اسکان اضطراری در سطح شهرستان خوی در 19 منطقه و آغاز مرحله توزیع اقلام امدادی در بین آسیب دیدگان در روستاها در ساعات ابتدایی پس از زمین لرزه از اقدامات دیگر جمعیت هلال احمر در این زمین لرزه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات و نیازهای فوری مناطق زلزله زده خوی/لزوم حضور گروه های جهادی متخصص

اقدامات و نیازهای فوری مناطق زلزله زده خوی/لزوم حضور گروه های جهادی متخصص