مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-30سياسي

برگزاری 48 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری 48 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر امسال در خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی در دومین نشست ستاد دهه فجر در جمعیت هلال احمر استان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، بیان کرد: خدمات جمعیت هلال احمر بعد از انقلاب اسلامی رشد و شتاب چشمگیری داشته که قابل قیاس با قبل از آن نیست.

وی با اشاره به اینکه اولین پایگاه امداد و نجات جاده ای خراسان جنوبی بعد از انقلاب اسلامی در سربیشه راه اندازی شده است، افزود: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی امروز 32 مرکز عملیاتی و پایگاه ثابت و موقت در سطح استان فعالیت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تنها بالگرد هلال احمر مستقر در خراسان جنوبی بالغ بر 500 میلیارد تومان ارزش مالی دارد، گفت: علی رغم اینکه آسیب پذیری استان نیاز به حمایت های بیشتری دارد اما قطعاً در سایه نظام به موفقیت های بیشتر خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 48 عنوان برنامه در دهه فجر امسال توسط هلال احمر انجام خواهد شد، عنوان کرد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم در شهرستان درمیان، پوشش امدادی مراسم ورود تاریخی امام (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 48 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

برگزاری 48 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی