مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-30سياسي

تدابیری برای برگزیدگان دوره دوم «پژواک»/ رادیو مستند تاسیس می شود


معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از استخدام رسمی برگزیدگان اولین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک که موفق به کسب مقام اول شده بودند، - خبر داد.

علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کسانی که در اولین جشنواره مستند رادیویی پژواک مقام اول را کسب کردند، طبق دستور ریاست سازمان صداوسیما استخدام رسمی شدند، به خبرنگار مهر گفت: وعده ای که ریاست سازمان صداوسیما دادند عملی شد و مسیر استخدامی و سازماندهی نفرات برتر جشنواره اول پژواک طی شد.

وی ارزیابی اولین برگزاری جشنواره مستند رادیویی پژواک را موفق دانست و افزود: ما پس از پایان اولین دوره از جشنواره پژواک جلسه ارزیابی را برگزار کردیم و همه نقاط قوت و ضعفمان مرور شد.

جشنواره اول را به گفته دوستان رادیو جشنواره موفقی می دانیم.

البته باید گفت که موفقیت را چطور معنا و تعریف کنیم؛ ریاست محترم سازمان صدا و سیما نگاهش این هست که افراد موفق در حوزه مستند، کسانی که موفق به کسب جوایز می شوند و جزوه نفرات اول جشنواره هستند، در نحوه ارتباطشان و شغل شان با سازمان صدا و سیما تجدیدنظر صورت گیرد.

استخدام رسمی هشت برگزیده جشنواره پژواک بخشی زاده با اشاره به اینکه تاکنون هشت نفر به استخدام رسمی سازمان صداوسیما درآمده اند ادامه داد: درحال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیری برای برگزیدگان دوره دوم «پژواک»/ رادیو مستند تاسیس می شود

تدابیری برای برگزیدگان دوره دوم «پژواک»/ رادیو مستند تاسیس می شود