مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-30سياسي

برخورد فرهنگی جایگزین برخورد خشونت آمیز در آسیب های اجتماعی شود


مدیرکل فرهنگی، اجتماعی استانداری کردستان گفت: در بحث مقابلە با آسیب های اجتماعی باید برخورد اجتماعی و فرهنگی را جایگزین برخورد انتظامی و خشونت آمیز کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگی، اجتماعی استانداری کردستان گفت: در بحث مقابلە با آسیب های اجتماعی باید برخورد اجتماعی و فرهنگی را جایگزین برخورد انتظامی و خشونت آمیز کرد.

فرانک رستگارنسب، امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان کە امروز، هشتم بهمن ماه در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: تا زمانی کە آمار و اطلاع دقیقی از آسیب های اجتماعی در دست نباشد نمی توان برای مقابلە و پیشگیری از آن کاری کرد.

وی افزود: آسیب اجتماعی نوعی پدیدە جمعی و اجتماعی است کە همراە با پیچیدە شدن زندگی اجتماعی اشکال مختلفی بە خود گرفتە و ظهور و بروز آن طیفی از شهروندان را درگیر می کند.

مدیرکل فرهنگی، اجتماعی استانداری کردستان بیان کرد: آسیب اجتماعی در دستە پدیدە های عام نام بردە می شود بە این دلیل کە در همەجا قابل مشاهدە است و همە گروەهای سنی، جنسی، قومی و نژادی را درگیر می کند، براین اساس شامل الگوهای متفاوتی از آسیب های اجتماعی هستیم.

وی افزود: آسیب های اجتماعی پویا و فعال هستند و مدام تولید و بازتولید می شود و پایان پذیر و تمام شدنی نیستند، اما می توان آن را قاعدەمند و قابل پیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد فرهنگی جایگزین برخورد خشونت آمیز در آسیب های اجتماعی شود

برخورد فرهنگی جایگزین برخورد خشونت آمیز در آسیب های اجتماعی شود