مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-30سياسي

اختتامیه رویداد ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات


قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان توضیحاتی پیرامون رویداد ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات در نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

- قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان توضیحاتی پیرامون رویداد ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات در نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

علی فتاحی زفرقندی در گفت و گو با ایسنا، درباره رویداد ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بحث رویداد اعتراضات و تجمعات در نظام جمهوری اسلامی ایران با رویکرد حل مساله اعتراضات و تجمعات از حیث حقوقی و قانونی با همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری در پژوهشکده شورای نگهبان طراحی شد.

طبق اصل 27 قانون اساسی، برپایی اعتراضات و تجمعات در نظام جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده است.

وی با طرح این سوال که آیا نظام حقوقی توانسته آن اهدافی را که در اصل 27 قانون اساسی وجود داشته، در حوزه تجمعات و اعتراضات و راهپیمایی ها محقق کند یا خیر؟ گفت: ما برای اینکه این موضوع را حل کنیم نیاز به این داشتیم که از قالب های جدید آموزشی و علمی استفاده کنیم و در راستای بهره مندی از این قالب های جدید آموزشی و علمی، رقابت علمی بحث اعتراضات و راهپیمایی ها در نظام جمهوری اسلامی را در قالب رویداد طراحی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه رویداد ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات

اختتامیه رویداد ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات