مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-30اقتصادي

بهره برداری از 220 طرح به مناسبت دهه فجر در ساری


فرماندار ساری با اعلام اینکه در دهه ی فجر امسال باید به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 44 سال پس از انقلاب بپردازیم، گفت: امسال در دهه ی فجر 220 طرح عمرانی و خدمات رسانی در شهرستان ساری به بهره برداری می رسد.

- محمدعلی نوبخت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دهه فجر باید فرصت را غنیمت بدانیم و به بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم، اظهار کرد: 220 طرح مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مرکز مازندران با اعتباری بالغ بر613 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از مجموع طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر، 171 طرح با صرف 402 میلیارد تومان مربوط به مناطق روستایی و بقیه مربوط به مناطق شهری است.

فرماندار ساری با بیان اینکه دولت سیزدهم به اجرای عدالت در خدمات رسانی متعهد است؛ به مناطق روستایی و کم تر توسعه یافته یکسان توجه دارد، گفت: 15 کمیته تخصصی با هدف برگزاری مطلوب ویژه برنامه های مربوط به جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ساری تشکیل شد.

این مسئول به تشریح برنامه های دهه فجر در شهرستان ساری پرداخت و افزود: نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی گفتمان جهاد تبیین، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، پویش فجرعلویان و برپایی نشست های بصیرتی در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 220 طرح به مناسبت دهه فجر در ساری

بهره برداری از 220 طرح به مناسبت دهه فجر در ساری