مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-30دانش

فعالیت مراکز آموزش زبان فارسی یک اقدام راهبردی در تحقق مرجعیت علمی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین نشست همفکری و هم افزایی روسای مراکز آزفای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، - معاون بورس و امور دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان گفت: مراکز آموزش زبان فارسی با توجه به اسناد بالادستی و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تحقق مرجعیت علمی، یک اقدام راهبردی در نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین نشست همفکری و هم افزایی روسای مراکز آزفای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین المللی، جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین الملل و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

در این نشست سلمان پور گفت: مراکز آموزش زبان فارسی با توجه به اسناد بالادستی و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تحقق مرجعیت علمی، یک اقدام راهبردی در نظام جمهوری اسلامی است که نگاه اقتصادی به آن اولویت ندارد.

معاون بورس و امور دانشجویان بین المللی با بیان اینکه یکی از عوامل ماندگاری ایران و تعالی جمهوری اسلامی، تحقق مرجعیت علمی است؛ تصریح کرد: ایران در تحقق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز آموزش زبان فارسی یک اقدام راهبردی در تحقق مرجعیت علمی است

فعالیت مراکز آموزش زبان فارسی یک اقدام راهبردی در تحقق مرجعیت علمی است