مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-30اجتماعي

شناسایی 60 مدرسه درحاشیه راه های گلستان/آموزش های ترافیک ارائه شد


رییس ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در سال جاری با شناسایی 60 مدرسه حاشیه راه های گلستان، طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی انجام شده و همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان گل پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در سال جاری با شناسایی 60 مدرسه حاشیه راه های گلستان، طرح آموزش ارتقای فرهنگ ترافیکی دانش آموزان این مدارس از ابتدای سال اجرا و تاکنون 40 مدرسه از آموزش های این طرح بهره مند شده اند.

رییس ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: مابقی مدارس هم تا انتهای سال از آموزش های این طرح بهره مند می شوند.

به گفته وی، طی قرارداد منعقد شده با متولیان آموزشی صلاحیت دار استان، دانش آموزان در این طرح نکات ایمنی عبور و مرور را در قالب نمایش عروسکی و آموزش عملی فرا می گیرند و نکات ترافیکی برای معلمان، گذربان های مدرسه و کادر مدرسه هم آموزش داده و در پایان هم مسابقه و اهدای جوایز برگزار می شود.

گل ادامه داد: مدرسه مهرعظام، مدرسه شهید میرویی و دبستان شهید سعدی روستای ترنجلی در محور مینودشت- گالیکش، دبستان دخترانه شیفت عصر روستای گرجی محله و دبستان امام رضا روستای محمد آباد در محور گرگان –کردکوی و دبستان لقمان حکیم روستای سنگدوین در محور علی آباد- مزرعه از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 60 مدرسه درحاشیه راه های گلستان/آموزش های ترافیک ارائه شد

شناسایی 60 مدرسه درحاشیه راه های گلستان/آموزش های ترافیک ارائه شد