مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:072023-01-30اقتصادي

رشد بیش از 14 درصدی اهدای خون در تهران/وضعیت تامین خون در منطقه زلزله زده «خوی»


سخنگوی سازمان انتقال خون با اشاره به وضعیت اهدای خون در 10 ماهه نخست امسال، درباره وضعیت خون رسانی به مصدومان زلزله خوی، گفت: اکنون از نظر تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران و مصدومان در شهر زلزله زده خوی مشکلی وجود ندارد.

- رشد بیش از 14 درصدی اهدای خون در تهران/وضعیت تامین خون در منطقه زلزله زده خوی سخنگوی سازمان انتقال خون با اشاره به وضعیت اهدای خون در 10 ماهه نخست امسال، درباره وضعیت خون رسانی به مصدومان زلزله خوی، گفت: اکنون از نظر تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران و مصدومان در شهر زلزله زده خوی مشکلی وجود ندارد.

  دکتر عباس صداقت در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده های خون و همچنین شرایط اهدای خون در 10 ماهه سال 1401 در کشور، گفت: در 10 ماهه ابتدایی سال جاری حدود دو میلیون و 300 هزار نفر از هموطنان به مراکز و کلینیک های اهدای سراسر کشور مراجعه کرده اند که از این تعداد، حدود یک میلیون و 860 هزار نفر موفق به اهدای خون شده اند.

رشد 9 درصدی خون رسانی به مراکز درمانی وی افزود: خوشبختانه با احساس مسؤولیت هموطنان نوع دوست و تلاش کارکنان پایگاه های انتقال خون سراسر کشور، سازمان انتقال خون ایران توانسته است در 10 ماهه نخست سال جاری، حدود 7 میلیون واحد محصولات و فرآورده های خون مورد نیاز مراکز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 14 درصدی اهدای خون در تهران/وضعیت تامین خون در منطقه زلزله زده «خوی»

رشد بیش از 14 درصدی اهدای خون در تهران/وضعیت تامین خون در منطقه زلزله زده «خوی»