مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-30سياسي

یادواره 21 شهید اطلاعات عملیات چهارمحال و بختیاری برگزار شد


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 21 شهید اطلاعات عملیات سپاه استان، گفت: یکی از موضوعات مهم در دوران دفاع مقدس نقش اطلاعات عملیات در اجرای عملیات های متعدد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، همزمان با چهلمین سالگرد شهادت معجزه انقلاب سردار شهید حسن باقری و بزرگداشت شهدای اطلاعات عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری با مراکز استان های کشور، یادواره 21 شهید اطلاعات عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در استان برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه بیش از سه هزار و 500 شهید اطلاعات عملیات سپاه و 21 شهید اطلاعات عملیات سپاه استان در قالب تیپ همیشه سرافراز قمربنی هاشم(ع)، گفت: یکی از موضوعات مهم در دوران دفاع مقدس نقش اطلاعات عملیات در اجرای عملیات های متعدد بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بیان کرد: آشنایی و پیگیری وضعیت دشمن از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و شناسایی استعداد دشمن جزو موفقیت های دوران دفاع مقدس است.

اکبری خاطرنشان کرد: حفظ اسرار از ویژگی های رزمندگان اطلاعات عملیات بود که با نفوذ به خاک دشمن به دنبال کسب اطلاعات کامل از سازمان و تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 21 شهید اطلاعات عملیات چهارمحال و بختیاری برگزار شد

یادواره 21 شهید اطلاعات عملیات چهارمحال و بختیاری برگزار شد