مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-30سياسي

روایت بانوی صنعتکار زاهدانی که همه نیروهایش، مددجوی امداد هستند


حلیمه براهویی، صنعتکار و راهبر شغلی کمیته امداد استان سیستان وبلوچستان است که همه نیروهای زیرمجموعه خود را از بین بانوان مددجوی تحت پوشش امداد انتخاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حلیمه براهویی، صنعتکار و راهبر شغلی کمیته امداد استان سیستان وبلوچستان است که همه نیروهای زیرمجموعه خود را از بین بانوان مددجوی تحت پوشش امداد انتخاب کرده است.

براهویی، صنعتکار و راهبر شغلی کمیته امداد سیستان وبلوچستان می گوید: من ساکن زاهدان هستم و حدود شش سال است که به صورت حرفه ای، کار سوزن دوزی بلوچ را آغاز کرده ام و دو سال است که به عنوان راهبر شغلی با کمیته امداد استان همکاری می کنم.

راهبر شغلی کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت، دو نشان ملی کیفیت در زمینه سوزن دوزی، یکی در سال 94 و یکی در سال 99 دریافت کردم و برخی محصولات ما با واسطه به کشورهایی مانند آلمان و ژاپن صادر می شود.

وی گفت: در حال حاضر 85 بانوی مددجو و سرپرست خانوار با ما همکاری دارند و بسیار مفتخریم که همه نیروهای زیرمجموعه، از بانوان مددجوی کمیته امداد استان هستند.

براهویی اظهار کرد: وقتی کار را آغاز کردم، با یاری خداوند توانستم خیلی زود بازار خوبی پیدا کنم، اما تعداد سفارشات بالا بود و نیروی کار لازم را نداشتم، تا اینکه تصمیم گرفتم نیروهای کار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوی صنعتکار زاهدانی که همه نیروهایش، مددجوی امداد هستند

روایت بانوی صنعتکار زاهدانی که همه نیروهایش، مددجوی امداد هستند