مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-30پزشكي

مجموعه درمانی جانبازان اعصاب و روان در بوشهر احداث می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: شهر بوشهر نیازمند واقعی مجموعه درمانی اختصاصی جانبازان اعصاب و روان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله غلامپور صبح دوشنبه در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ضمن تشکر از مجموعه این دانشگاه اظهار داشت: برای بهره بردای و احداث مجموعه پزشکی اعصاب و روان در بوشهر نیاز به تجهیزات و کادر درمانی مجرب و متخصص است که آشنایی کامل با بیماران اعصاب و روان داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: شهر بوشهر نیازمند واقعی این مجموعه که اختصاصی به درمان جانبازان اعصاب و روان بپردازد، است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی هایی که با مجموعه پایگاه هوایی شده است بزودی تعمیراتی در طبقات فوقانی بیمارستان امیرالمومنین صورت خواهد گرفت و این مرکز در ماهای آینده برای خدمات دهی به جانبازان و بیماران عزیز آماده می شود.

وی گفت: حدود 20 تا 40 تخت طبق برنامه ریزی های انجام شده برای این مجموعه مشخص شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن قدردانی از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ما نیز بررسی های در باب کادر درمان و نیروهای متخصص این کار خواهیم کرد تا بهترین ها را برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری انتخاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه درمانی جانبازان اعصاب و روان در بوشهر احداث می شود

مجموعه درمانی جانبازان اعصاب و روان در بوشهر احداث می شود