مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-30اجتماعي

امدادرسانی هلال احمر به 52 مسافر گرفتار در کولاک جاده های زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر این استان در 24 ساعت گذشته به 52 مسافر در راه مانده ناشی از برف و کولاک امدادرسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید قاسم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بارش برف در استان زنجان در مدت بیان شده، 18 تیم عملیاتی متشکل از 49 امدادگر و نجاتگر در 13 حادثه به هموطنان امدادرسانی کردند.

وی اظهارداشت: در این حوادث 62 نفر از هموطنان آسیب دیدند که از این تعداد چهار مورد برای سوانح رانندگی بود که 2 نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 9 مورد حادثه برف و کولاک با امدادرسانی به 52 نفر از هموطنان گرفتار برف و کولاک در جاده های ارتباطی شهرستان های زنجان، خرم دره، خدابنده و ایجرود انجام شده است.

موسوی تاکید کرد: پایگاه های ثابت و موقت هلال احمر در محورهای پرتردد و حادثه خیز استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح زمستانی پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده های استان فعال هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر پایگاه های جاده ای، هشت پایگاه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به 52 مسافر گرفتار در کولاک جاده های زنجان

امدادرسانی هلال احمر به 52 مسافر گرفتار در کولاک جاده های زنجان