مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-30اقتصادي

بهره برداری از 3 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در خوزستان


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی خوزستان از راه اندازی و بهره برداری 3 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در استان خبر داد و گفت: خوزستان ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد صنایع تبدیلی دارد و امیدواریم شاهد افزایش راه اندازی صنایع تبدیلی به منظور تکمیل .

- ایسنا/خوزستان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی خوزستان از راه اندازی و بهره برداری 3 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در استان خبر داد و گفت: خوزستان ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد صنایع تبدیلی دارد و امیدواریم شاهد افزایش راه اندازی صنایع تبدیلی به منظور تکمیل زنجیره ارزش تولید در استان باشیم.

سیدعباس موسوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خوزستان با توجه به تولیدات کشاورزی، ظرفیت های بسیار خوبی به منظور ایجاد صنایع تبدیلی دارد و از این رو می توان نسبت به توسعه این صنایع در استان اقدام کرد و امیدواریم شاهد افزایش راه اندازی صنایع تبدیلی به منظور تکمیل زنجیره ارزش تولید در استان باشیم.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: در این راستا 3 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در شهرستان های اهواز، دزفول و اندیمشک راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

موسوی عنوان کرد: این واحدهای تبدیلی و غذایی در زمینه برنجکوبی، تولید انواع خوراک دام، طیور و آبزیان فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در خوزستان

بهره برداری از 3 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در خوزستان