مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-30اقتصادي

آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در 3 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید فرداد مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: پس از اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان، - مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از آغاز اجرای این طرح از امروز در 3 استان دیگر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید فرداد مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: پس از اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان، این طرح از امروز در 3 استان دیگر اجرایی می شود.

وی افزود: استان های قزوین، گیلان و مرکزی 3 استانی هستند که از امروز اجرای طرح آزمایشی کالابرگ الکترونیکی در آن ها آغاز می شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، برای حفظ قدرت خرید مردم قیمت 10 قلم کالای اساسی بر مبنای شهریور 1400 محاسبه و دولت براساس سبد کالای مشخص شده، مابه التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می کند.

همچنین در این طرح، مردم می توانند طبق نیاز خانوار، مقدار کمتر یا بیشتری از کالا های اساسی مرجع را به انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار یارانه شان خریداری کنند.

فرداد پیشتر گفته بود بر اساس این طرح یارانه یک ماه زودتر در حساب سرپرست خانوار شارژ می شود و فرد 10 قلم کالای اعلام شده را بعد از شارژ اعتبار می تواند خریداری کند به این صورت که بخشی از قیمت کالا را خودش پرداخت می کند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در 3 استان

آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در 3 استان