مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-30پزشكي

معدوم سازی 200 کیلو مرغ منجمد در دانشگاه علوم پزشکی زنجان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به کسب مجوز برای معدوم سازی 200 کیلو مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته اشاره کرد و گفت: این اقدام بر اساس پروتکل های تعریف شده انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رسیدن خبری مبنی بر معدوم سازی مرغ منجمد که در انبار آشپزخانه بیمارستان ولی عصر بوده است موجب شد تا موضوع از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان پیگیری شود.

حسن اسمخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تایید معدوم شدن مرغ منجمد انبار شده در بیمارستان ولی عصر زنجان اظهار کرد: این اقدام بر اساس پروتکل های موجود انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مقدار مرغ معدوم شده را حدود 200 کیلو اعلام و تصریح کرد: این مقدار مرغ به دلیل گذشتن از تاریخ مصرف آن معدوم شده است.

وی با تشریح روند کار موجود برای بررسی وضعیت سلامت مواد غذایی در انبارهای مرتبط گفت: بر اساس پروتکل های تعریف شده برای بررسی این موارد از کارشناسان دامپزشکی کمک می گیرند به این صورت که نمونه ها برای ارزیابی کارشناسی به این اداره کل ارسال می شود.

اسمخانی با تاکید بر اینکه کارشناسان بهداشت دانشگاه مورد را به مراجع ذیربط گزارش داده و در صدد اخذ مجوز برای معدوم سازی شده اند، ادامه داد: به نظر می رسد، سهل انگاری برای عدم اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 200 کیلو مرغ منجمد در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

معدوم سازی 200 کیلو مرغ منجمد در دانشگاه علوم پزشکی زنجان